Talo ja avaimet

Rakennusvalvonnan yhteystiedot ja tärkeimmät linkit

Rakennusvalvonnan ensisijaiset asiointikanavat ovat

• Sähköinen asiointipalvelu rakennus- ja toimenpidelupien lupakäsittelyissä
  • rakennusvalvonta@kajaani.fi
  • Asiakaspalvelunumerot, kts puhelinnumerot sivun lopussa.
  • Asiakaspalvelutoimistomme palvelee ajanvarauksella, sovi tapaamisaika esimerkiksi puhelimitse.
  • Toimiston käyntiosoite: Kaupungintalo, Pohjolankatu 13, 3.kerros, 87100 Kajaani. Kaupungintalo on avoinna ma-to klo 8-16, pe klo 9-15, juhlapyhien aattoina klo 8-15.

Usein kysytyt kysymykset

Autamme ja neuvomme sinua rakentamiseen ja rakennettuun ympäristöön liittyvissä kysymyksissä.

Usein kysytyt kysymykset -osiossa on esitetty muutamia useimmin esiin nousevia kysymyksiä, ohjeita ja linkkejä joista voisi olla sinulle hyötyä. Mikäli kysymykseesi ei löydy vastausta sivuiltamme, ei hätää – ota yhteyttä ja selvitetään asiaa yhdessä!

Toivomme, että annat meille palautetta niin voimme kehittää neuvontaa ja tiedottamista tarpeen mukaan. Kiitos!

Usein kysytyt kysymykset Ohita upotus: Usein kysytyt kysymykset