Big Friday 27.1.2023

Tervetuloa mukaan Big Fridayhin pe 27.1. Kajaanihallille!

Maailman suurin kainuulainen yritystapahtuma Big Friday järjestetään parin vuoden tauon jälkeen Kajaanissa. Jo kolmatta kertaa järjestettävä pääsymaksuton tapahtuma kokoaa yrittäjät ja yrittäjien ystävät Kajaanihallille. Rennon letkeässä ilmapiirissä ei pönötetä, vaan yhdistetään hyöty ja huvi.

Luvassa on Kainuun vuoden isoin yritystapahtuma, jossa verkostoidutaan rennolla otteella. “Big Fridayn kantava teema on “ajattele isosti ja uskalla unelmoida”. Tällä kertaa unelmoidaan kasvusta ja elinvoimasta ja saadaan eväät näiden unelmien toteuttamiseen”, lupaa Kainuun Yrittäjien toimitusjohtaja Anu Tervonen.

Kajaanin kaupunki haluaa olla mukana toteuttamassa yritysten ja yrittäjien unelmia, ja parin viime vuoden aikana olemmekin kehittäneet uusia palveluita. Tänä vuonna Kajaanin kaupunki tuo tapahtumassa esille yrityspalveluiden lisäksi kansainvälisen rekrytoinnin tukipalveluita, markkinointiyhteistyötä ja puolisotyöpaikkapalvelua, kertoo Kajaanin kehitysjohtaja Risto Hämäläinen.

Lavalle nousevat tulevaisuustutkija Ilkka Halava ja tunne-evengelista Camilla Tuominen

Tulevaisuus 2.0
Ilkka Halava on eturivin tulevaisuustutkija, työyhteisön kehittäjä ja suomalaisen puhujataivaan kestotähti. Halava on lukuisten organisaatioiden luottosparraaja sekä johtoryhmän tai hallituksen jäsen. Ilkan suosittuihin teemoihin kuuluvat mm. työn murros, oppimisen tulevaisuus, järjestö- ja yhteisökehittäminen, terveysala sekä elinvoima- ja aluekehitys.

Tunteet työelämässä & itsensä johtaminen
Camilla Tuominen tunnekouluttaja, kirjailija, kuvittaja sekä yrittäjä. Puhujana Camilla on innostunut ja intohimoinen. Häntä kiitetään antaneen muille inspiraatiota, innostusta, rohkaisua ja uusia oivalluksia. Hän yhdistää puheenvuoroissaan kaikkea rakastamaansa: häntä koskettaneita ja kiinnostavia tutkimusfaktoja, kirjoja, henkilökohtaisia kasvutarinoita ja vahvoja kuvituksia. Hän on puhunut tunteista monille sadoille suomalaisille edelläkävijäyrityksille sekä ulkomailla. Camillan puheiden keskiössä ovat tunteet ja oman mielen johtaminen, viisaammat kohtaamiset niin organisaation sisällä kuin asiakastyössä. Korona-ajan seurauksena Camilla Tuominen luennoi paljon itsensä johtamisesta ja hybridityön johtamisesta.

Pääpuhujien lisäksi luvassa on kainuulaisia yritystarinoita ja tietenkin myyntipuheita.

Big Fridayn house-bändinä Rakettiryhmä

Big Fridayn tunnelmaa nostattaa Rakettiryhmä, jonka solistina on Voice of Finlandistakin tuttu, kajaanilaislähtöinen Timo Huotari. Rakettiryhmän soittolistalle kuuluvat rautaisimmat kipaleet menneiltä vuosilta ja tuoreimmat listahitit.

Big Fridayn tapahtumaravintolaa houstaa Ruokaravintola Ranch ja Bar96

Big Fridayn tapahtumaravintolasta vastaa kajaanilainen Ruokaravintola Ranch ja Bar96. Tarjolla on suolaista ja makeaa syötävää sekä virvokkeita aikuiseen makuun.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan osoitteessa bigfriday.fi

Olemme mukana Big Fridayssa. Tule moikkaamaan meitä keitaallemme!

Big Friday -terveisin,
Kajaanin kaupunki