Valtuustosalissa tehdään kaupungin päätöksiä

Kajaanin Vesi -liikelaitoksen johtokunnan 21.3.2024 kokouksen päätökset

Kokouksessa päätetyt asiat

Kajaanin Vesi -liikelaitoksen johtokunta hyväksyi esityslistan liitteenä olevan päivitetyn Kajaanin Vesi -liikelaitoksen toimintasäännön. Kajaanin Vesi -liikelaitoksen päivitetty toimintasääntö tulee voimaan, kun se on tullut lainvoimaiseksi, ja se korvaa samalla nykyisin voimassa olevan toimintasäännön.

Kajaanin Vesi -liikelaitoksen johtokunta päätti, että Kajaanin Vesi -liikelaitos ottaa 1.9.2024 alkaen käyttöön esityslistan liitteen mukaiset Kajaanin Vesi -liikelaitoksen yleiset toimitusehdot, jotka tuolloin korvaavat nykyisin voimassa olevat yleiset toimitusehdot. Kajaanin Vesi -liikelaitoksen yleiset toimitusehdot toimitetaan tiedoksi kaikille asiakkaille 31.5.2024 mennessä.

Kajaanin Vesi -liikelaitoksen johtokunta merkitsi tiedoksi Kajaanin Vesi -liikelaitoksen talouden toteumaraportin 1.1.-29.2.2024.

Kajaanin Vesi -liikelaitoksen johtokunta merkitsi tiedoksi talouden sopeuttamissuunnitelman valmistelutilanteen.

Linkki esityslistaan