Kajaanin Markkinakatu 2022 ihmisiä Raatihuoneentorilla

Kajaanin Markkinakadun suunnittelu on käynnissä

Kajaanin kaupunki järjestää perinteisen Markkinakatu -tapahtuman Kauppakadulla 5.–8.7.2023 jo 39. kerran. Neljän päivän ajaksi Kauppakatu muuttuu kävelykaduksi.

Perinteinen Markkinakatu myyjineen tarjoaa iloa ja eloa Kajaanin Runoviikon 5.–9.7.2023 aikaan. Markkinakatu on kasvanut vuosien saatossa pienimuotoisesta tapahtumasta yhdeksi kesän odotetuista kohokohdista. Markkinakatu lukuisine myyjineen tarjoaa laajan kirjon erilaisia tuotteita, makuja ja kotiin vietävää sekä viihdyttävää ohjelmaa Raatihuoneentorin esiintymislavalla.

Markkinakatu on avoinna ke 5.7. klo 10–18, to ja pe 6.–7.7. klo 9–18 ja la 8.7. klo 9–16.

Myyntipaikkojen varaaminen

Myyntipaikkavarauksia voivat tehdä yritykset, yhteisöt, järjestöt, yksityiset henkilöt ja Kauppakadun kivijalkayrittäjät.

Kauppakadun uudistuneet viheralueet tuovat kojujen läheisyyteen mukavia istuma- ja virkistysalueita. Myyntipaikkoja on noin 100 ja myyntikojuja on mahdollista sijoittaa myös Kauppatorille.

Linkki verkkosivustolle, jossa voi tehdä paikkavarauksen sähköisesti ma 3.4.2023 klo 8 alkaen. Paikkavarauksen voi tehdä paikan päällä Kajaani Infossa, Pohjolankatu 13 ma 3.4.2023 klo 8–16.

Markkinakadulla tavataan!

Linkki markkinakadun verkkosivustolle