Johanna Iivanainen & Johanna Kurkela Altamullan Road SIIRTYY

Johanna Iivanainen & Johanna Kurkela Altamullan road kiertueen mainoksessa

Muutoksia Altamullan Road kiertueeseen

Covid-19:n eli koronaviruksen leviämisen estämiseksi Oulun, Kokkolan, Espoon ja  Kajaanin Altamullan Road konsertit siirtyvät uudelle päivämäärälle.

Johanna Iivanainen & Johanna Kurkela 5.2.2021 tilaisuus siirretään pe 7.5.2021 klo 19.00.
Jo ostettu lippu käy uuteen esitykseen.

Jos uusi konserttipäivä ei käy ja olet ostanut lipun Kajaani Infosta, palauta lippu Kajaani Infoon viim. pe 29.1.2021 mennessä.

Netistä, puhelinpalvelusta, R-kioskilta ym. muualta ostettu lippu, toimi näin viim. pe 29.1.2021 mennessä:
Osoitteessa https://web.lippu.fi/palautus löytyy ohjeet ja ehdot rahojen palauttamiseen.
Rahojen palautuksen hoitaa Lippupiste Oy.

Kaukametsän salissa pe 7.5.2021 klo 19

JOHANNA IIVANAINEN JA JOHANNA KURKELA YHTEISELLÄ ALTAMULLAN ROAD -KIERTUEELLA

Huhtikuussa ensimmäisen singlensä ”When It’s Time” julkaisseet Johanna Iivanainen ja Johanna Kurkela lähtevät loppuvuodesta laajalle Altamullan Road -konserttisalikiertueelle ympäri Suomen. Vaikuttavat urat kotimaisen musiikin saralla tehneet Iivanainen ja Kurkela julkaisevat syyskuussa yhteisen debyyttialbuminsa, jonka myötä käynnistyvä kiertue toteutetaan kahdessa osassa.

Omilla tahoillaan uraa uurtaneet Iivanainen ja Kurkela ovat ehtineet keikkailla yhdessä aikaisemminkin. Yli 10 vuotta kestäneen ystävyyden aikana artistit ovat esimerkiksi kiertäneet Suomea menestyksekkäällä ”Iivanainen-Kurkela Gemini” -kiertueella vuonna 2018. Ajatus yhteisestä bändistä on ehtinyt kypsyä jo vuodesta 2013 saakka, mutta vasta Altamullan Road -projektin myötä kaksikko on tehnyt yhdessä musiikkia. Yhtyeen kappaleet ovat pakahduttavan tunteikasta, elokuvallista unelmapopia, jossa artistien ainutlaatuiset äänet pääsevät oikeuksiinsa.

Yhtyeen toinen single ”Underwater” julkaistiin toukokuukks. Kyseessä on voimakas ja järisyttävän kaunis laulu, jolle on myös julkaistu vaikuttava Tommi Rahkon tekemä animaatiovideo. Tästä ainutlaatuisesta musiikista sekä Iivanaisen ja Kurkelan karismaattisesta lavaesiintymisestä päästään nauttimaan livenä, kun Altamullan Road -kiertue käynnistyy marraskuussa ja rantautuu lähes 20 kaupunkiin aina Helsingistä Ouluun.

Liput 43 €
Lipunmyynti: Kajaani Info ja Lippu.fi