Visit KAMK 2023

BONGAA Visit KAMK – Kajaanin ammattikorkeakoulu avaa ovensa Visit KAMK -tapahtumassa 3.10.2023

Kajaanin ammattikorkeakoulu (KAMK) järjestää tiistaina 3.10.2032 klo 9.00-15.00 Visit KAMK -tapahtuman. Tapahtumassa esitellään KAMKin koulutuksia, kampusta ja palveluita useassa eri pisteessä kampusalueella. Koulutusesittelyiden lisäksi tapahtuma yhdistää ura ja rekry -messut, alumnien tapaamisen, teemakahviloita, luentoja sekä tapahtumatorin, jossa voi perehtyä Kampuksen kehittämiseen sekä ostaa myyntipisteiltä herkkuja pikkunälkään. Tapahtuma on kaikille avoin.

”Tämän vuoden Visit KAMK -tapahtuman teemana on bongaa. Kestävän kehityksen teemalla haluamme tarjota vieraille elämyksiä ja kokemuksia bongattavaksi. Visit KAMK on korkeakoulumme vuoden suurin tapahtuma ja kutsumme tapahtumaan kaikki kiinnostuneet. Tapahtumapäivän aikana tarjoamme kattavan katsauksen KAMKin koulutusten sisältöihin, hakemiseen ja jatkuvan oppimisen väylään”, kertoo viestinpäällikkö Tanja Keränen.

Tapahtumaan sisältyvät Ura- ja rekry -messut keräväät kampukselle noin 100 näytteilleasettajaa. Messuilla yritykset ja yhteisöt esittelevät toimintaansa, sekä opiskelijoille sopivia projekteja tai opinnäytetyön aiheita sekä työ- ja harjoittelupaikkoja.

”Ura ja rekry -messut ovat osa KAMKin opiskelijoille tarjoamaa uraohjausta, mutta myös tapahtumavieraille erinomainen mahdollisuus verkostoitua yritysten kanssa. Voit bongata Visit KAMK tapahtumasta myös useita teemakahviloita, joista esimerkiksi Alumnikahvila kerää yhteen KAMKista valmistuneita. Alumnikahvilassa palkitaan myös Vuoden Alumni 2023”, kertoo opintoasiainpäällikkö Henna Huusko.

Tapahtuman pääyhteistyökumppaneita ovat Kajaanin Kaupunki, Kallas Care ja Fade Creative Oy.

Lisätietoja tapahtumasta saa osoitteesta kamk.fi/visitkamk.

Visit KAMK tapahtuma huipentuu Portion Boysin -konserttiin Vimpelin urheilukentällä klo 15.30. Konserttiin pääsevät kaikki Visit KAMK -vieraat.

”Konserttiin pääsee Visit KAMK bongauspassilla, joita jaamme tapahtumassa kävijöille niin kauan kun passeja riittää. Tervetuloa tutustumaan KAMKin kampukseen ja toimintaan”

Kutsumme median edustajat paikalle tutustumaan tapahtumaan.

Tanja Keränen
viestintäpäällikkö