Visit Kajaani-Oulujärvi arvonnan säännöt

Kajaanin kaupunki
Pohjolankatu 13
87100 Kajaani
(myöhemmin tässä tekstissä arvonnan järjestäjä)

2. Arvonnan tarkoitus

Arvonnan tarkoitus on markkinoida Visit Kajaani-Oulujärvi -matkailualueen palveluita ja lisätä tunnettuutta. Arvonnalla pyritään houkuttelemaan asiakkaita osastolle osallistumaan kilpailuun ja saamaan näkyvyyttä Visit Kajaani-Oulujärvi alueelle.

3. Osallistumiskelpoisuus

Arvontaan voivat osallistua kaikki 18-vuotta täyttäneet Virittäydy vapaalle -messuilla vierailevat henkilöt. Alle 18-vuotias tarvitsee osallistumiseen vanhempien luvan. Arvontaan ei voi osallistua Visit Kajaani-Oulujärvi osaston henkilökunta eikä yritysten työntekijät ja heidän lähiperheenjäsenet, jotka ovat olleet tekemisissä tämän arvonnan järjestelyjen kanssa. Arvontaan osallistuva henkilö voi osallistua arvontaan vain yhden kerran.

4. Palkinnot

Palkinnot arvotaan kaikkien arvontaan osallistuneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken. Arvontapalkintoina on alueen palveluiden vapaalippuja ja lahjakortteja. Palkintoja ei voi muuttaa rahaksi. Palkintolistaus on nähtävillä Visit Kajaani-Oulujärvi messuosastolla.

5. Osallistumisaika

Arvontaan voi osallistua Virittäydy vapaalle -messuilla Visit Kajaani-Oulujärvi osastolla 22. – 24.4.2022 välisenä aikana.

6. Kuinka arvontaan osallistutaan

Arvontaan voi osallistua sähköisesti täyttämällä lomakkeen nettisivuilla osoitteessa: https://bit.ly/matka2022

7. Arvonnan suorittaminen

Arvonnan suorittaa Kajaanin kaupunki 26.4.2022.

8. Palkinnosta ilmoittaminen

Kilpailun voittajalle tai voittajille ilmoitetaan voitosta mahdollisimman pian arvonnan suorittamisen jälkeen henkilökohtaisesti sähköpostitse tai puhelimella. Voittajan tulee toimittaa arvonnan järjestäjälle yhteystietonsa palkinnon toimittamista varten yksityisviestillä tai erikseen sovituissa tilanteissa sähköpostitse arvonnan järjestäjän antamaan osoitteeseen. Jos voittajaa ei saada kiinni kahden vuorokauden kuluessa voitosta ilmoittamisesta, arvonta voidaan suorittaa uudelleen. Palkinnon voittaneen arvontaan annetut tiedot luovutetaan palkinnon antajalle, jonka jälkeen kaikki tiedot hävitetään.

9. Palkinnon käyttämiseen liittyvä vastuu

Palkinnon voittaja sitoutuu vapauttamaan järjestäjän vastuusta, joka aiheutuu tai väitetään aiheutuneen osallistumisesta tähän kilpailuun tai palkinnon lunastamisesta tai sen käyttämisestä. Palkintoa ei voi muuttaa rahaksi tai muuhun tavaraan.

Arvonnan järjestäjä ei vastaa mahdollisista tietoliikenneyhteyksiin liittyvistä ongelmista (esimerkiksi katkoksista) arvontaan osallistumisen yhteydessä eikä niistä johtuvista kadonneista osallistumisista. Arvonnan järjestäjä ei vastaa vahingoista tai kuluista, jotka aiheutuvat osallistumisesta tai palkinnon lunastamisesta ja käyttämisestä. Arvonnan järjestäjä ei ole velvollinen korvauksiin, jos voittajat eivät itse voikaan käyttää palkintoja.

10. Muut ehdot

Arvonnan järjestäjä pidättää oikeuden hylätä arvonnasta henkilöt, jotka ovat rikkoneet näitä sääntöjä tai joiden voidaan epäillä käyttäneen osallistumisessa epärehellisiä keinoja. Osallistuja antaa tietonsa ainoastaan arvonnan järjestäjän käyttöön. Arvonnan järjestäjä pidättää itsellään oikeuden sääntömuutoksiin.

Arvontaa varten kerätään vain arvonnasta ilmoittamisen kannalta tärkeimmät tiedot:

• Henkilön nimi
  • Sähköpostiosoite
  • Puhelinnumero

Tietosuojaseloste: https://www.kajaani.fi/tietosuoja

Rekisterinpitäjä

Kajaanin kaupunki, Pohjolankatu 13, 87100 Kajaani
kajaani@kajaani.fi
Puhelin 08 615 51
Y-tunnus 0214958-9

Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö

Tietohallinnon kehittämispäällikkö Katja Moilanen, katja.moilanen@kajaani.fi, 044 7148 206