Tanssien Tähtiin Show

Tanssien tähtiin shown mainos

to 24.2.2022 klo 18 Kaukametsän salissa

Tanssii Tähtien Kanssa -tv-ohjelmasta tutut ammattitanssijat pääsivät vuonna 2019 ensimmäistä kertaa teattereiden lavoille yhteisellä esityksellään. ”Monen vuoden odotus palkittiin huikealla show’lla ja tänä keväänä oli tarkoitus lähteä kiertämään uuden esityksen myötä”, kertoo Elevent Groupin toimitusjohtaja Helena Ahti-Hallberg. ”Kevääksi 2021 suunniteltu 21 kaupungin kiertue siirtyy alkamaan joulukuussa 2021”, kertoo show’n tuottaja Tero Laakso Elevent Groupista.

”Tilanne on haastava kaikille koko tapahtuma- ja kulttuurialalla koronan vuoksi. Haluamme tarjota turvallisen teatterielämyksen niin yleisölle kuin tanssijoillemmekin, joten päädyimme siirtämään koko kiertueen alkamaan joulukuun 11. päivä.” jatkaa Helena Ahti-Hallberg. ”Hyvää kannattaa odottaa ja uskomme vahvasti siihen, että syksyllä pystymme toteuttamaan tämän upean showkokonaisuuden, jonka tanssijat ovat suunnitelleet”.

Show`n suunnittelusta vastaavat tanssijat yhdessä tuotannosta vastaavan Elevent Group Oy:n kanssa. Puvustuksen toteutuksesta huolehtii Helena Ahti-Hallberg. Ensimmäisen kiertueen esitykset olivat melkein kaikki loppuunmyytyjä ja uutta show`ta on kovasti odotettu.

”Idea kiertueeseen lähti vuoden 2018 Tanssii Tähtien Kanssa -kauden lopulla, kun tanssijat halusivat jatkaa yhteistyötään. Englannissa ja Yhdysvalloissa tällainen kiertue toteutetaan joka kauden päätteeksi. Olemme Elevent Groupissa todella ylpeitä siitä, että pystymme tarjoamaan näille upeille tanssijoille mahdollisuuden loistaa lavalla oman show’n myötä” iloitsee Helena Ahti-Hallberg.

Lisätietoja tapahtumasta www.tanssientahtiin.fi

Liput: 38,50 €