Perusopetuksen 1. luokalle ja aamu- ja iltapäivätoimintaan ilmoittautuminen

Perusopetuksen 1. luokalle ilmoittautuminen tapahtuu sähköisesti 4.1.–17.1.2021 esiopetuksessa saadulla Wilma-tunnuksella tietokoneen/mobiililaitteen selaimen kautta Wilmassa Lomakkeet-toiminnolla. Osoite: https://kajaani.inschool.fi Wilmassa valitaan ”koulutulokkaat” -oppilaitoksessa oleva lapsi.

Aamu- ja iltapäivätoimintaan ilmoittauminen tapahtuu sähköisesti 4.1.–17.1.2021 esiopetuksessa saadulla Wilma-tunnuksella tietokoneen/mobiililaitteen selaimen kautta Wilmassa Hakemukset ja päätökset -toiminnolla. Osoite: https://kajaani.inschool.fi

Lomakkeet- ja Hakemukset ja päätökset -toiminnot eivät ole Wilman mobiilisovelluksella käytettävissä.

Ohjevideo koulutulokkaan vanhemmille

Ensimmäiselle luokalle lukuvuonna 2021-2022 tulevien lasten huoltajille lähetetään Wilman kautta ohjevideo viikolla 1. Videolla ohjeistetaan 1. luokalle ja aamu- ja iltapäivätoimintaan ilmoittautuminen. Lisäksi videolla avataan oppilaan koulunkäynnin tukeen ja oppilashuoltoon liittyviä palveluita sekä ohjeistetaan koulukiljetuksiin liittyvissä asioissa.

Linkki ohjevideoon tulee myös Kajaanin kaupungin verkkosivustolle.