Perusopetuksen 1. luokalle ja aamu- ja iltapäivätoimintaan ilmoittautuminen

Perusopetuksen 1. luokalle ilmoittautuminen tapahtuu sähköisesti 3.1.–16.1.2022 esiopetuksessa saadulla Wilma-tunnuksella tietokoneen/mobiililaitteen selaimen kautta Wilmassa Lomakkeet-toiminnolla. Linkki ilmoittautumiseen (https://kajaani.inschool.fi). Wilmassa valitaan ”koulutulokkaat” -oppilaitoksessa oleva lapsi.

Aamu- ja iltapäivätoimintaan ilmoittauminen tapahtuu sähköisesti 3.1.–16.1.2022 esiopetuksessa saadulla Wilma-tunnuksella tietokoneen/mobiililaitteen selaimen kautta Wilmassa Hakemukset ja päätökset -toiminnolla. Linkki ilmoittautumiseen (https://kajaani.inschool.fi).

Lomakkeet- ja Hakemukset ja päätökset -toiminnot eivät ole Wilman mobiilisovelluksella käytettävissä.

Linkki Tervetuloa ekaluokalle 2022 oppaaseen

Ohjevideo koulutulokkaan vanhemmille

Ensimmäiselle luokalle lukuvuonna 2022-2023 tulevien lasten huoltajille lähetetään Wilman kautta ohjevideo viikolla 1. Videolla ohjeistetaan 1. luokalle ja aamu- ja iltapäivätoimintaan ilmoittautuminen. Lisäksi videolla avataan oppilaan koulunkäynnin tukeen ja oppilashuoltoon liittyviä palveluita sekä ohjeistetaan koulukuljetuksiin liittyvissä asioissa.

Linkki ohjevideoon tulee myös Kajaanin kaupungin verkkosivustolle.