Hyppää sisältöön

Vesiliikuntaryhmät

Kaukaveden avoimet vesiliikuntaryhmät

Vesiliikunta soveltuu kaikille. Vesi vastustaa liikettä suoritustahdin mukaisesti ja voit itse näin tehdä jumpasta sinulle sopivan.

Vesijumpissamme käy kaiken ikäisiä ja kuntoisia liikkujia. Tutustumiskertaan saat uintimaksun hinnalla kassalta tutustumisrannekkeen.

 

 

 

Kaukaveden omien jumppien hinnasto

TuoteHinta
1 kertauintimaksu + 1,80 €
Lukukausiuintimaksu + 25,00 €
  • Kaukaveden jumpat ovat kaikille avoimia, mukaan pääsee uintimaksun ja jumppamaksun hinnalla.

    Maanantai

    • Aamutreeni 6:45–7:30, keskiraskas (rata 1–2)
    • Tehotreeni 17:30–18:15, raskas (rata 1–2)
    • Tehotreeni 18:30–19:15, raskas (rata 1–2)

    Keskiviikko

    • Aamujumppa, kevyt musiikiton 6:45–7:30 (rata 1–2)
    • Vesikuntopiiri, keskiraskas 17:30–18:15 (parilliset viikot radat 1–2, parittomat viikot syvä allas). Vesikuntopiiri toistaiseksi ilman ohjaajaa, mukaan pääsee pelkällä uintimaksulla.

    Torstai

    • Tehotreeni 17:30–18:15, raskas (parilliset viikot syvässä altaassa, parittomat viikot radat 1–2)

    Sunnuntai

    • Tehotreeni 16:30–17:15, raskas (rata 1–2)

     

    Aamutreeni Onko parempaa tapaa aloittaa uusi viikko, kuin vesitreeni? Maanantain aamutreeni tarjoaa energisen alun uudelle viikolle. Treenissä on lyhyt lämmittely, sekä aerobista kuntoa ja lihaskuntoa kehittäviä liikkeitä vaihtuvilla välineillä.

    Aamujumppa Keskiviikon aamujumppa tarjoaa hiljaisuutta metelin keskelle. Musiikiton kevyt jumppa vaihtuvilla välineillä vetreyttää lihaksia ja virkistää mieltä.

    Tehotreeni Tehotreenin jälkeen kroppa kiittää! Tunti sisältää lämmittelyn, sekä aerobista kuntoa että lihaskuntoa kehittävän setin vauhdikasta liikuntaa. Voit haastaa itseäsi niin paljon, kuin haluat. Torstaisin tehotreeni on parillisilla viikoilla syvässä altaassa ja parittomina viikkoina matalassa. Syvässä vedessä treenatessa keskivartalo joutuu töihin matalaa vettä enemmän, ja apuna jumppari voi käyttää vesijuoksuvyötä.

    Vesikuntopiiri Vesikuntopiirissä pääset omatoimisesti haastamaan itseäsi aikaa vastaan! Setti vaihtuvia liikkeitä vaihtelevilla välineillä tarjoaa koko kropan treenin. Parillisilla viikoilla treenataan matalassa altaassa, parittomilla viikoilla syvässä.

     

  • Muiden vesijumppien kohderyhmä on rajattu.

    Keskiviikko

    • Jumppaleidit 18:30–19:30 (parillisilla viikoilla radoilla 1–2, parittomilla viikoilla syvässä altaassa)

    Torstai

    • Vesiliikuntaa maltillisesti A, Kansalaisopisto 12:45–13:30
    • Kajaanin kaupungin työntekijät 18:30–19:15 (parilliset viikot syvässä altaassa, parittomat viikot radat 1–2)

    Perjantai

    • Kansalliset Seniorit 14:00–14:45
  • Vertaisohjaajien jumppakausi 13.9.–4.12.2021. Vertaisohjaajien passivesijumpparyhmiin ovat tervetulleita kaikki jumpparit

    Maanantai

    • Vesijumppa / Eläkeliitto Honkkari 15:45–16:30 (rata 1–2)

    Tiistai

    • Vesijumppa / Kajaanin Eläkeläiset 13:45–14:30 (rata 1–2)
    • Kuntosali / Pohjois-Suomen syöpäyhdistys 15:00–16:00
    • Vesijumppa / Pohjois-Suomen syöpäyhdistys 16:15–17:00 (rata 1–2)

    Torstai

    • Vesijumppa / Kajaanin Hengitysyhdistys 15:30–16:15 (rata 1–2)

    Perjantai

    • Vesijumppa / Oikeutta Eläkeläisille 15:00–15:45 (rata 1–2) (vesijumppaa ei ole joka kuun viimeisenä perjantaina)

    Vesijumpat toteutetaan pääaltaan radoilla 1–2. Vertaisohjaajalta saa paikan päällä vesijumppapassin.

  • Meillä pääset jumppaamaan aamusta iltaan väsymättömän ohjaajan johdolla! Elektroninen jumppanäyttö löytyy monitoimialtaalta, ja ohjelmistossa on kymmeniä erilaisia vesijumppia. Voit valita itseäsi kiinnostavan vesitreenin ja jumpata omatoimisesti videon mukaisesti. Käytettävissä on erilaisia vesiliikuntavälineitä jumppavastuksen tehostamiseksi.

    Virtuaalivesijumppa on käytössä aina hallin aukioloaikoina, pois lukien perjantaisin klo 17:00–19:00. 

     

    Kaukaveden virtuaalinen vesijumppanäyttö

  • Miltä kuulostaisi viikonlopun aloittaminen rentouttavalla joogalla lämpimässä saunassa? Kaukavedessä järjestetään lauantaiaamuisin saunajoogia muutaman viikon välein. Tiedotamme uusista saunajoogista muun muassa Facebookissa ja verkkosivumme etusivulla.

    Saunajoogassa saunan lämpötila on 50 astetta. Ota saunajoogaan mukaan joustavat vaatteet (esimerkiksi shortsit ja t-paita), juomapullo sekä halutessasi pefletti.