21.3.2017 - 9:23

Teksti- tai ääniviesti vesihuoltopalvelun häiriöistä

Kajaanin Vesi ottaa 1.4.2017 alkaen käyttöön häiriöviestijärjestelmän tiedottaakseen asiakkaitaan vesihuoltopalveluiden keskeytyksistä ja häiriöistä. Järjestelmän avulla voimme tiedottaa myös mahdollisista vedenlaatuhäiriöistä, verkoston toimintahäiriöistä ym. asioista, joilla on vaikutusta häiriöalueella olevien asiakkaiden arkeen ja toimintaan.

Kajaanin Vesi saa häiriötiedotteiden lähettämiseen häiriöalueella asuvien asiakkaiden myös taloyhtiöiden (kerrostalot, rivitalot) asukkaiden matka- ja lankapuhelinnumerot suoraan operaattorilta, mikäli ne eivät ole salaisia. Matkapuhelimeen lähetämme tekstiviestin ja lankapuhelimeen soittaa robotti ja lukee viestin ääneen.

Puhelinnumeroita ei käytetä muuhun kuin Kajaanin Veden ja mahdollisesti Kajaanin kaupungin tärkeiden palvelutiedotteiden lähettämiseen.

Jos puhelinnumero on rekisteröity muuhun osoitteeseen (esim. työpuhelin), asukas on kieltänyt operaattoria luovuttamasta osoitetta tai numero on salainen, viestiä kotiosoitteessa olevasta häiriöstä ei tule. Henkilö, joka kuuluu em. ryhmään ja haluaa vastaanottaa viestit pitää lisätä numeronsa ja päivittää osoitteensa järjestelmään Kajaanin Veden verkkosivuilla, osoitteessa www.kajaaninvesi.fi/Palvelutiedote.

Jos henkilöllä on tavallinen liittymä, joka löytyy esim. numerotiedustelusta, ei henkilön tarvitse lisätä numeroa järjestelmään.

Kotiosoitteen lisäksi, voi osoitteen lisäämisen yhteydessä tilata palvelun koskemaan esim. työpaikan tai omaisen osoitetta, esim. liikekiinteistöä koskevat ilmoitukset voidaan ohjata tiettyyn esim. kiinteistönhoitajan puhelinnumeroon. Palvelun kautta voi myös päivittää tai poistaa tiedot järjestelmästämme.

Palvelu on asiakkaalle maksuton.

Tiedotamme vedenjakeluhäiriöistä myös verkkosivuillamme www.kajaaninvesi.fi sekä facebook-sivullamme. Häiriön laajuuden ja vakavuuden perusteella tiedotamme myös lehdistössä.

23.11.2017
Vesilaitosyhdistys on kesäkuussa 2017 julkaissut vuosittaisen tilaston jäsenlaitostensa maksutiedoista 1.2.2017 voimassa olleen taksan mukaisena. Kajaanin Vesi -liikelaitos on ollut mukana...