24.4.2020 - 11:48

Lukemia puuttuu - vesimittarilukemat pyydetty kaikilta asiakkailta

Kajaanin Vesi on postittanut kaikille asiakkailleen lukemailmoituskortin. Lukema on pyydetty ilmoittamaan 17.4.2020 mennessä, mutta edelleen lukemia puuttuu.

Kajaanin Veden asiakastietojärjestelmä vaihtuu, joten laskutuksen oikeellisuuden varmistamiseksi uudessa järjestelmässä, on todella tärkeää, että saamme kaikilta asiakkailtamme lukeman. Lukeman puuttuminen voi aiheuttaa meidän puolesta tehtävän mittarin lukemisen, jonka joudumme laskuttamaan asiakkailtamme. Lukemapyyntö ei koske taloyhtiön asukkaita.

Palauta lukema ilmoituskortilla, sähköpostilla tai puhelimitse mahdollisimman pian.

Lukemat pyydetään lähettämään myös kesämökin vesimittareista, vaikka omistajilla ei ole välttämättä ajankohdan ja poikkeavan tilanteen vuoksi mahdollisuutta päästä lukemaan ko. vesimittaria. Pyydämme kesämökin omistajia kuitenkin miettimään, että voisiko joku heidän puolestaan käydä lukemassa vesimittarin. Mikäli kesämökin lukemaa ei ole mahdollista saada, on kuitenkin tärkeää olla yhteydessä Kajaanin Veden asiakaspalveluun.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Arkisin klo 9-15
Sähköposti: kajaaninvesi@kajaani.fi
puh. (08) 6155 2949

Lukeman voit ilmoittaa myös Online-palvelussamme.