12.8.2020 - 11:42

Kaukametsän konsertit alkavat syyskuussa

Kaukametsän sali
Kaukametsä on tehnyt toimintaansa muutoksia koronatilanteen vuoksi. Ensisijainen tavoitteemme on tarjota asiakkaillemme ja työntekijöillemme turvallinen paluu tapahtumien pariin. Suurin muutos on, että otamme syyskuusta alkaen katsojia Kaukametsän saliin noin 250 ja Kouta-saliin noin 60 katsojaa, jotta voisimme tarjota asiakkaillemme tarvittavat turvavälit.

Kaukametsän konserttien lipunmyynti on Kajaani Infossa ja ovella. Toivomme, että asiakkaat ostavat liput jo ennakkoon välttääkseen jonotusta ovimyynnissä. Ovimyynnissä käytetään maksupäätettä ja lähimaksua. Ravintola ei ole toistaiseksi auki, vaikka tilaisuudessa olisi väliaika ja naulakkopalvelut on poissa käytöstä. Takin voi jättää naulakkoon omatoimisesti.

Toivomme, että konsertteihin tullaan täysin terveenä ja huolehditaan turvaväleistä.

Syksyn konserttitarjonnan aloittaa Jazzliiton kiertue JAF Trio ja Kari Ikonen Solo Piano -konsertti Kouta-salissa 3.9.2020 ja seuraavaksi 10.9.2020 Iiro Rantalan My Finnish Calendar (vuodenajat). Tulossa on mm. Frigg-kansamusiikkiyhtye, Söderbacka&Matikainen duo feat. Mikko Hassinen, Heikki Ruokankaan kitarakonsertti, Jukka Perko Early Birds konsertti. Lisäksi Kainuun Musiikkiopiston Dido ja Aeneas ooppera.

Antti Railio & JP Leppäluoto esiintyvät 2.10.2020 ja sunnuntaille 4.10.2020 suunniteltu operetti on muuttunut konsertiksi, jossa Jyrki Anttila esittää pianistivaimonsa Maija Anttilan kanssa kokoamansa upean kavalkadin lauluja, jotka suomalaisille on tuonut tunnetuksi Mauno Kuusisto, sekä miehekkään metallisen äänen omannut Tapio Rautavaara.  Myöhemmin syksyllä mm. Vasara ja nauloja musikaali, Sami Hedberg, Erin ja Viidestoista yö-musikaali.

Tiedot syksyn konserteista ja koronaoohjeista: http://www.kajaani.fi/fi/palveluopas/kulttuuri/kongressi-ja-kulttuurikeskus-kaukametsa-koskikatu-2-4

Kajaanin Vesi logo
25.11.2020
Vesihuoltopalveluista perittävät maksut on päivitetty Kajaanin Vesi -liikelaitoksen hin-nastoon 1.1.2021 alkaen. Hintojen korotusvaikutus talous- ja jätevesiliittymäisille kiinteistöille on...