6.6.2015 - 15:11

Katu- ja kunnallistekniikan työt Viitosrinteen alueella

kaapelikaivanto.jpg
Viitosrinteen alueella tehdään kadun ja kunnallistekniikan saneeraus- ja rakennustyötä. Työstä aiheutuu mahdollisesti häiriöitä liikenteessä ja vesihuollossa. Vesihuollon poikkeamista ja liikennerajoituksista tiedotetaan erillisillä tiedotteilla.

Kadun ja vesihuollon rakentaminen Viitosrinteen alueella käsittäen Messeniuksentien välillä Eino Leinon tie – Korpikuja, Kivitie, Virkotie välillä Kivitie- Korpikuja, Loukkutie välillä Virkotie – Korpikuja, Kangastie välillä Messeniuksentie – Korpikuja ja Korpikuja välillä Messeniuksentie – Virkotie.

Työmaan vaikutukset alueen asukkaille ja yrityksille

Kiinteistön omaa vesi- ja viemäriliittymää koskevissa asioissa voi kiinteistön omistaja olla yhteydessä Kajaanin Veteen.

Työmaan ajoneuvoja ja koneita liikkuu Viitosrinteen alueen läheisyydessä. Alueen asukkaita kehotetaan varovaisuuteen.

Katselmukset

Mikäli katselmuksia tehdään alueen kiinteistöissä, tiedotamme siitä asukkaille erikseen.

Urakoitsija Työmaapäälliko 040-7303753 jorma.susi(at)mrl-pyykkonen.com
Kajaanin kaupunki Vaihde 08 61 551 kadut.puistot(at)kajaani.fi