3.4.2019 - 11:55

Kajaanin Vesi hakee vesihuoltoinsinööriä

Kajaanin Vesi -liikelaitos hakee vakinaiseen työhön vesihuoltoinsinööriä

Kajaanin Vesi huolehtii toiminta-alueellaan asutuksen ja siihen rinnastuvan elinkeino- ja vapaa-ajan toimintojen veden hankinnasta, käsittelystä ja jakelusta, viemäröinnistä ja jäteveden käsittelystä kaikissa olosuhteissa.

Etsimme tiimiimme vahvistukseksi asiakaspalveluhenkistä vesihuoltoinsinööriä vakinaiseen työsuhteeseen. Tarjoamme monipuolisia työtehtäviä yleis- ja asemakaavatasoisen vesihuollon yleissuunnittelun, vesihuoltoverkostojen liittymisasioiden ja varautumissuunnittelun parissa. Työhön voi kuulua myös muita vesihuoltosuunnittelun tehtäviä.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää vesihuoltoalaan liittyvää insinöörin tutkintoa tai muuta tehtävään soveltuvaa koulutusta, kokemusta vesihuoltoalalta, sujuvaa kirjallista ja suullista esitystaitoa, yhteistyökykyä sekä riittäviä IT-taitoja. Arvostamme kokemusta verkoston suunnitteluohjelmien käytöstä sekä halukkuutta kehittää laitosta ja itseään vesihuoltoalan edelläkävijänä.

Koeaika tehtävässä on 6 kuukautta ja palkkaus määräytyy Kunnallisen teknisen henkilöstön virka- ja työehtosopimuksen (TS) mukaan. Valinnassa voidaan käyttää ulkopuolista arviointia. Ennen toimen vastaanottamista tehtävään valitun on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa verkostopäällikkö Markku Piirainen, puh. 044 7100 276, sähköposti markku.piirainen(at)kajaani.fi.

Vastaanotamme hakemukset sähköisesti osoitteessa https://www.kuntarekry.fi/.
Kirjalliset hakemukset lähetetään osoitteeseen: Kajaanin kaupunki, Kirjaamo, PL 133, 87101 Kajaani.

Hakemusten tulee olla perillä viimeistään 25.4.2019 klo 15.00.