6.4.2020 - 11:31

Kajaanin Veden asiakastietojärjestelmä vaihtuu – vesimittarilukemat pyydetään kaikilta asiakkailta ja kaikista vesimittareista

Kajaanin Vesi
Kajaanin Vesi uusii asiakastietojärjestelmänsä. Järjestelmän toimittaa IT-palveluja ja ohjelmistoratkaisuja tarjoava pohjoismainen Solteq Oyj. inWorks -asiakastietojärjestelmä otetaan käyttöön vuoden 2020 lopussa. Kajaanin Vedellä on yhteensä 7 500 vesihuoltoliittymää.

Uuden järjestelmän käyttöönotto ja etäluentaan siirtyminen tuovat Kajaanin Veden yhtenäisen ja modernin tietojärjestelmän piiriin.

Asiakastietojärjestelmän uusimisen takia Kajaanin Vesi pyytää kaikilta asiakkailtaan vesimittarilukemat. Jotta laskutus uudessa järjestelmässä toimii virheettömästi ja laskutustiedot ovat ajantasaiset uuden asiakastietojärjestelmän käyttöönoton jälkeen, on erityisen tärkeää, että saamme tämän hetkiset mittarilukemat kaikista vesimittareista. Mittarilukemat pyydetään myös etäluettavista mittareista, loma-asunnoista ja vastaavista.

Kajaanin Vesi on postittanut kaikille asiakkailleen lukemailmoituskortin, joka tulee palauttaa postitse 17.4.2020 mennessä. Lukeman voi ilmoittaa myös Kajaanin Veden Online-palvelun kautta tai sähköpostilla kajaaninvesi(at)kajaani.fi.

Lukemat pyydetään lähettämään myös kesämökin vesimittareista, vaikka omistajilla ei ole välttämättä ajankohdan ja poikkeavan tilanteen vuoksi mahdollisuutta päästä lukemaan ko. vesimittaria. Pyydämme kesämökin omistajia kuitenkin miettimään, että voisiko joku heidän puolestaan käydä lukemassa vesimittarin. Mikäli kesämökin

lukemaa ei ole mahdollista saada, on kuitenkin tärkeää olla yhteydessä Kajaanin Veden asiakaspalveluun.

Asiakaspalvelun yhteystiedot p. (08) 6155 2949, arkisin klo 9-15, Sähköposti: kajaaninvesi(at)kajaani.fi

Kajaanin Vesi -liikelaitos