Olet täällä
Teksti- tai ääniviesti vesihuoltopalveluiden häiriöistä
Häiriötilanteet päivitetään myös Kajaanin Veden www-sivuilla olevaan häiriökarttaan.
Mistä saamme puhelinnumerot
Saamme häiriötiedotteiden lähettämiseen häiriöalueella asuvien asiakkaiden myös taloyhtiöiden (kerrostalot, rivitalot) asukkaiden matka- ja lankapuhelinnumerot suoraan operaattorilta, mikäli ne eivät ole salaisia. Matkapuhelimiin lähetämme tekstiviestin ja lankapuhelimeen soittaa robotti ja lukee viestin ääneen. Puhelinnumeroita ei käytetä muuhun kuin Kajaanin Veden ja mahdollisesti Kajaanin kaupungin tärkeiden palvelutiedotteiden lähettämiseen.
Mikäli viestiä ei tule ja haluaa vastaanottaa viestit
Viestiä kotiosoitteessa olevasta häiriöstä ei tule, jos numero on rekisteröity muuhun osoitteeseen (esim. työpuhelin), asukas on kieltänyt operaattoria luovuttamasta osoitetta tai numero on salainen. Henkilö, joka kuuluu em. ryhmään ja haluaa vastaanottaa viestit pitää lisätä numeronsa ja päivittää osoitteensa järjestelmään tämän sivun lopussa olevan ohjeen mukaan.
Jos henkilöllä on tavallinen liittymä, joka löytyy esim. numerotiedustelusta, ei henkilön tarvitse lisätä numeroa järjestelmään.
Voiko viestin saada koskemaan työpaikan tai omaisen osoitetta
Kotiosoitteen lisäksi voi osoitteen lisäämisen yhteydessä tilata palvelun koskemaan esim. työpaikan tai omaisen osoitetta, esim. liikekiinteistöä koskevat ilmoitukset voidaan ohjata tiettyyn esim. kiinteistönhoitajan puhelinnumeroon. Palvelun kautta voit myös päivittää tai poistaa tiedon järjestelmästämme.
Palvelu on asiakkaalle maksuton.
Missä myös tiedotamme
Tiedotamme vedenjakeluhäiriöistä myös verkkosivuillamme www.kajaaninvesi.fi sekä facebook-sivuillamme. Häiriön laajuuden ja vakavuuden perusteella tiedotamme myös lehdistössä.
ILMOITA SALAINEN TAI TYÖNUMEROSI PALVELUUN TAI PÄIVITÄ OSOITETIETOSI JÄRJESTELMÄÄN ALLA OLEVAN PALVELUN KAUTTA
Toimi näin:
1. Tilaa PIN-koodi puhelimeesi tai sähköpostiisi.
Puhelinnumero: Numero, johon PIN-koodi lähetetään TAI
Sähköpostiosoite: Osoite, johon PIN-koodi lähetetään
Suorita En ole robotti -testi, jonka jälkeen
tilaa PIN-koodi painikkeesta Lähetä PIN-koodi
2. Sivulle ilmestyy kenttä, johon pääset saamasi PIN-koodin syöttämään.
3. Kirjaudu palveluun.
4. Lisää numerosi ja osoitteesi palveluun. Järjestelmään syötetty osoite tulee olla kiinteistökohtainen. Se ei tunne rappu- tai huoneistokohtaisia osoitteita. Syötä osoite järjestelmään ilman rappu tai asuntonumeroa.
HUOM! Järjestelmän lähettämä PIN-koodi on istuntokohtainen. Aina, kun haluat kirjautua asiakasportaaliin, tulee sinun tilata uusi PIN-koodi järjestelmästä.