Olet täällä

5.11.2018 - 7:25

Mamsellin asiakastyytyväisyyskysely 2018

Mamsellin asiakastyytyväisyyskysely toteutetaan sähköisesti 5.-18.11.2018. Palautteesi on meille arvokasta, tule vastaamaan!

Meillä Kajaanin Mamsellissa halutaan oppia asiakkaiden kokemuksista. Asiakkailta saadun palautteen avulla kehitämme ateria- ja puhtaanapitopalveluitamme.

Tämän vuoden asiakastyytyväisyyskysely toteutetaan 5.-18.11.2018.

Esitetyt kysymykset ovat helppoja ja nopeita monivalintakysymyksiä, halutessasi voit antaa myös avointa palautetta. Kyselyyn vastaaminen vie aikaa korkeintaan 4 minuuttia. Kertomalla mielipiteesi annat meille arvokasta tietoa siitä, missä voisimme kehittyä ja missä olemme jo onnistuneet. Klikkaa siis linkkiä ja tule vastaamaan!

https://response.questback.com/kajaaninkaupunki/asiakas2018

 

Uusimmat