13.1.2020 - 18:02

Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset

asiakastyytyvaisyyskyselyn_tulokset_nettiin.jpg
Kajaanin Mamsellin asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset ovat valmistuneet

Kajaanin Mamselli -liikelaitoksen asiakastyytyväisyystutkimus toteutettiin sähköisesti 21.10 - 3.11.2019. Kyselyyn vastasivat varhaiskasvatuksen ja perusopetuksen asiakkaat sekä ravintola- ja puhtaanapitoalueen asiakkaat. Tutkimukseen osallistui 535 vastaajaa.

Asiakastyytyväisyyskyselyn kokonaistulos oli 3,05 asteikolla 1-4. Erinomainen asiakaspalvelu ja henkilökunnan ystävällisyys ovat vastaajien mielestä edelleen Mamsellin ykkösvahvuuksia. Tuloksissa korostui lisäksi tyytyväisyys hyvään kouluruokaan ja aiempaa parempaan kasvisruokavaihtoehtojen tarjontaan. Puhtaanapitopalveluissa tyytyväisyys työ-, luokka- ja muiden tilojen siisteyteen oli hyvällä tasolla.

Tulosten perusteella Mamsellissa on edelleen kiinnitettävä huomiota ruoan makuun ja laadun pitämiseen tasaisena eri asiakasryhmät huomioiden.

Yksiköihin kohdennetut kiitokset välitetään Mamsellin työntekijöille. Asiakkaiden mielipiteet ja palaute ovat meille tärkeitä ja lupaamme jatkossa kuunnella asiakkaita entistä paremmin.

Kiitämme kaikkia asiakkaita vastauksista, arvioinneista sekä kommenteista.