17.1.2019 - 14:15

Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset

Mamselli
Kajaanin Mamselli kiittää asiakkaita kyselyyn vastaamisesta

Kajaanin Mamselli -liikelaitoksen asiakastyytyväisyystutkimus toteutettiin sähköisesti 5.-18.11.2018. Kyselyyn vastasivat varhaiskasvatuksen ja perusopetuksen asiakkaat sekä ravintola-, sote- ja puhtaanapitoalueen asiakkaat. Tutkimukseen osallistui 590 vastaajaa.

Asiakastyytyväisyyskyselyn kokonaistulos oli 3,08 asteikolla 1-4. Erinomainen asiakaspalvelu ja henkilökunnan ystävällisyys ovat vastaajien mielestä edelleen Mamsellin ykkösvahvuuksia. Tuloksissa korostui lisäksi tyytyväisyys hyvään kouluruokaan ja kasvisruokavaihtoehtojen tarjontaan. Puhtaanapitopalveluissa tyytyväisyys työ-, luokka- ja muiden tilojen siisteyteen oli tasaisen hyvällä tasolla.

Tulosten perusteella Mamsellissa on edelleen kiinnitettävä huomiota ruoan makuun ja laadun pitämiseen tasaisena asiakasryhmät huomioiden.

Yksiköihin kohdennetut kiitokset välitetään Mamsellin työntekijöille. Asiakkaiden mielipiteet ja palaute ovat meille tärkeitä ja lupaamme jatkossa kuunnella asiakkaita entistä paremmin.

Kiitämme kaikkia asiakkaita vastauksista, arvioinneista sekä kommenteista.