23.8.2019 - 17:00

Mamsellin PRO- ehdokas Hanna Ojalehto

hanna_pro_1.jpg
Ravintola-alan ja ammattikeittiöiden kirkkaimmat osaajat palkitaan vuosittain PRO-gaalassa. Tänä vuonna me Mamsellilla olemme halunneet nostaa ehdokkaaksi ammattikeittiön ammattilaisen; Hanna Ojalehdon.

Vielä ehdit ehdottamaan Hannaa.

PRO-palkinnon saajat valitaan finaaliin ehdotusten ja perusteluiden pohjalta. Ehdokkaita voi nimetä kuka tahansa.

Haastammekin teidät kaikki asiakkaat, kollegat, yhteistyökumppanit ja ystävät nimeämään Hannan ehdokkaaksi PRO-palkinnon saajaksi. PRO-gaala järjestetään Helsingissä 30.1.2020.

Miksi ehdottaa Hannaa?

Tuotantokeittiö Lounatuuli on uusien tuotantomenetelmien edelläkävijä Suomessa ja sen operatiivisesta toiminnasta ja talouden seurannasta vastaa AMK restonomi Hanna. Hanna on ollut mukana suunnittelemassa Kajaaniin uutta hot fill –konseptia, jota ei ole muualla Suomessa vielä tässä laajuudessa käytössä. Hanna on omalla rautaisella ammattitaidollaan edistänyt hot fill –konseptia yhteistyössä laitevalmistajan kanssa, sekä rohkaissut ja määrätietoisesti sitouttanut koko henkilökuntaa uuden oppimiseen. Kaikki tämä työ on tehty asiakaslähtöisesti, huomioiden myös kaikki muut sidosryhmät, aina kuljetusliikkeistä tavarantoimittajiin.

Hanna johtaa 9 hengen tuotantotiimiä, joka valmistaa Kajaanin varhaiskasvatuksen ja perusopetuksen 5000 asiakkaalle päivittäiset ateriat. Hannan johdolla tiimi kehittää ruokatuotteiden laatua päivittäin, tavoitteena ruokaelämyksien luominen asiakkaille. Kehitystyötä varten Hanna kuuntelee sekä aistii aktiivisesti asiakkaan toiveita sekä ympäristössä vallitsevia trendejä. Hannalle onkin jo nuoresta iästä huolimatta kertynyt arvokasta työkokemusta erilaisista asiakasryhmistä, aina päiväkotilapsista ikäihmisiin.

Hanna on työssään määrätietoinen, suunnitelmallinen, rauhallinen ja jämäkkä – tämän ovat myös huomanneet useat ammattivieraat, joiden suusta on usein kuultu Hannan olevan todellinen helmi.

Ehdota Hannaa perusteluineen osoitteessa: https://propalkinnot.fi/ehdota/

Sarja: Ammattikeittiön päällikkö

Ehdokkaan etunimi: Hanna

Ehdokkaan sukunimi: Ojalehto

Ehdokkaan työpaikka: Keittiö Lounatuuli, Kajaanin Mamselli

Työpaikan paikkakunta: Kajaani

Perustelut: Kerro miksi Hanna on Suomen kirkkain ammattikeittiön päällikkö!

Hannaa voit ehdottaa 14.10.2019 asti.