12.11.2019 - 13:45

Syyllinen-näytelmälle Suomen Uusperheiden Liiton Supli Suosittelee -sertifikaatti

supli_suosittaa_lapinakyva.png
Helmikuussa ensi-iltansa saava kantaesitys, herkkä ja vilpitön uusperhedraama Syyllinen on saanut Suomen Uusperheiden Liiton Supli suosittelee sertifikaatin.

Supli suosittelee -sertifikaatti voidaan myöntää uusperheiden dynamiikkaa näkyväksi tekeville tuotteille ja palveluille, jotka olemassa olollaan tukevat uusperheiden hyvinvointia.

Suomen Uusperheiden Liiton toiminnanjohtaja, psykoterapeutti, pari- ja perheterapeutti sekä uusperheneuvojakouluttaja Kirsi Heikinheimo toteaa myöntöperusteista muun muassa näin ”Syyllinen-näytelmä on koskettava ja monia ajatuksia perheiden systeemeistä herättävä teos”.

Suomen Uusperheiden Liitto (supli.fi) on valtakunnallinen järjestö, joka edistää uusperheiden hyvinvointia ja vahvistaa perhetaitoja. Liiton toimintaan kuuluu muun muassa uusperheiden kanssa toimivien ammattilaisten kouluttaminen sekä uusperheiden tarpeista kumpuavan vertais- ja vapaaehtoistoiminnan järjestäminen.

Syyllinen-näytelmän on käsikirjoittanut ja sen ohjaa Sanna Heikkinen. Näytelmä käsittelee elämänmakuisesti ja kouriintuntuvasti uusperheproblematiikkaa ja vanhemmuutta erityisesti äitipuolen näkökulmasta.

Suomen Uusperheiden Liitto »

Lue lisää Syyllinen -näytelmästä »