9.3.2020 - 16:55

Kajaanin kaupunginteatterin puvustolle Yhteisvoimapalkinto THALIA-juhlassa

thalia_palkinto_yhteisvoima-palkinto_2020_palkitut.doc_.jpg
Suomen Teatterijärjestöjen Keskusliitto ja muut alan yhteisöt palkitsivat teatteriväkeä THALIA-juhlassa Tampereella.

Tampereen Komediateatterissa pidetyissä juhlissa on palkittu vuonna 2019 teatterialalla ansioituneita tekijöitä.

Yhteisvoimapalkinnon 2020 sai Kajaanin kaupunginteatterin puvusto, joka luo laadukasta jälkeä tehden työtä suurella sydämellä, vahvalla ammattitaidolla ja pienin resurssein hyvän työilmapiirin vallitessa. Erittäin taitava ja toimiva puvuston tiimi osallistuu aktiivisesti työpaikan ongelmien ratkomiseen, taiteellisiin keskusteluihin ja työryhmän työn tukemiseen. Pirkko Paananen, Ulla Heikkinen, Tiina Siltala sekä Riitta Raunio ovat kollegoina luotettavia, turvallisia ja ystävällisiä ja kantavat yhteenlaskettuna 150 vuoden työkokemusta Kajaanin teatterista.
Yhteisvoimapalkinnon jakoi Teatterialan Ammattilaiset TAM

kajaanin_teatteri_puvusto_4_kuva_minna_hyvonen.jpg

Teatterialan Ammattilaiset TAM ry myöntää Voimavara- ja Yhteisvoimapalkinnot yhteisöllisyyttä, työhyvinvointia ja yhdenvertaisuutta toiminnallaan edistäville teatterialan ammattilaisille. Haluamme palkinnoilla nostaa esiin tervettä yhteistyön ilmapiiriä rakentavia tekijöitä. Vuosittain jaettavat rahapalkinnot julkistettiin vuonna 2018.

Voimavara jaetaan aktiivisesti työhyvinvointia rakentavalle henkilölle, joka auttaa ja kannustaa muita, ja jonka teot ja toimet vahvistavat hyvää ilmapiiriä. Yhteisvoima jaetaan ryhmälle, osastolle tai työporukalle, joka rakentaa hyvää yhteistyötä jonka vuorovaikutus on terveellä ja dynaamisella pohjalla. Palkinnonsaajat on valittu jäsenten ehdotuksista.